Gullberg & Jansson

StĂžtte

Produktet ditt er bygget for Ä vare Är etter Är, men som all annen avansert teknologi kan produktene vÄre pÄ et tidspunkt trenge stÞtte eller service.

For Ä fÄ hjelp nÄr det oppstÄr problemer, mÄ du fÞrst kontakte forhandleren du kjÞpte produktet gjennom. VÄre forhandlere er opplÊrt til Ä kunne svare pÄ dine spÞrsmÄl og gi deg den nÞdvendige servicen.

Informasjon til forbrukere

INFORMASJON TIL FORBRUKER*

Gullberg og Janssons produkter kan kjĂžpes via et bredt nettverk av forhandlere i Norden. Finn din nĂŠrmeste forhandler her.

Vi tar forbehold om prisendringer, leveringsforsinkelser, sluttsalg og skrivefeil.

PRISER

Prisene er veiledende veiledende priser inkludert mva, men prisene kan endres fortlÞpende. Prisene gjelder for produktet. Frakt- og installasjonskostnader kan pÄlÞpe. Kontakt din nÊrmeste forhandler for nÞyaktig prisinformasjon.

BESTILLING

Bestillinger gjĂžres hos en av Gullberg & Janssons autoriserte forhandlere.

KLAGE

Eventuelle klager mÄ alltid rettes til forhandleren.

GARANTIER OG KRAV

Gullberg & Janssons bassengvarmepumper i X-serien dekkes av 4 Ärs fullservicegaranti og 7 Ärs materialgaranti pÄ kompressoren. Q- og S-serien dekkes av tre Ärs full servicegaranti og 7 Ärs materialgaranti for kompressoren. P-serien dekkes av 2 Ärs full servicegaranti og 3 Ärs materialgaranti pÄ kompressoren. V-serien for offentlige bad dekkes av 2 Ärs materialgaranti og 3 Ärs materialgaranti for kompressoren.

Gullberg & Janssons Þvrige produkter dekkes av en materialgaranti med spesifisert garantiperiode, som gjelder fra produktets leveringsdato fra Gullberg & Janssons lager. Du finner spesifisert garantiperiode for hvert produkt her. Gullberg & Janssons material- eller fullservicegaranti gjelder ikke skader forÄrsaket av uforsiktig bruk, feil installasjon eller lignende omstendigheter. Material- eller fullservicegarantien gjelder material- eller funksjonsfeil som oppstÄr i garantiperioden. Gullberg & Jansson vil erstatte den pÄstÄtte reservedelen gratis. Gullberg & Jansson refunderer ikke kostnader knyttet til utfÞrt arbeid i forbindelse med en materiell garantisak.
Gullberg & Jansson refunderer imidlertid kostnadene, som Gullberg & Jansson selv spesifiserte pÄ forhÄnd, i forbindelse med en fullservicegarantisak. Eventuelle klager mÄ alltid rettes til forhandleren.

LEVERINGER

Levering til forbruker skjer som standard til tomtegrense. Ved levering av bassengtak i bokser og bassengovertrekk er det kjÞpers ansvar Ä losse produktet fra lastebilen ved ankomst ved Ä Äpne transportkassen og lÞfte alle produktdetaljer individuelt innen 30 minutter. Av forsikringsmessige Ärsaker kan ikke lastebilsjÄfÞren delta i lossing. Husk at bassengovertrekk er skjÞre produkter og mÄ alltid hÄndteres med forsiktighet.

Ferdigmonterte bassengtak og bassengtak fra vÄrt spesialsortiment leveres alltid med kranbil.

INSPEKSJON VED LEVERING

Ved levering skal varene inspiseres utvendig for synlige skader pÄ emballasje eller varer. Likeledes skal omfanget av leveransen kontrolleres, slik at ingenting mangler og at leveransen samsvarer med bestillingen. Den som kvitterer og mottar varene er ansvarlig for Ä melde fra om noe mangler eller om leveransen er feil, om det er transportskader, andre synlige skader eller emballasjeskader. En slik anmerkning mÄ gjÞres pÄ kvitteringsdelen av fraktbrevet. Dersom det oppdages transportskade pÄ varen eller feil i leveringsomfanget, skal varen fortsatt vÊre mottatt, men det skal da gjÞres en merknad om skaden/feilen pÄ kvitteringsdelen av fraktbrevet. Signer aldri en kvittering med mindre det er angitt . Ta bilder av eventuelle skader og mail disse bildene til Gullberg & Jansson sammen med utfylt klageskjema i forbindelse med meldingen. Transportskader skal meldes innen 5 dager etter mottak av varen. Eventuelle reklamasjoner skal alltid rettes til forhandleren.

Informasjon til forbrukere

Les mer

HÄndbÞker og dokumenter

Les mer

Dokumentasjon (eldre modeller)

Les mer

Servicepartnere

Les mer

Garantier

Les mer